Saker jag använde/använder till mitt hår

Innan No Poo:

Alla sorter av Head and Sholders, Balsam och Schampo

Dove - Balsam och schampo

Garnier… vet inte riktigt vilket, men det luktade gott iaf, schampo

 

No Poo experimentet:

Bikarbonat blandat med vatten

Xtra Coop Balsam och Schampo

Ica Basic Balsam (innan jag visste att den innehåller dåliga ämnen)
Rapsodine Hår Schampo (också innan jag visste att den innehåller dåliga ämnen)

Garnier Balsam – avocado oil och shea butter

Garneir Fructis Strenghtening Conditioner– Nordic Hair Care Pure Volume

TRESemme’ Conditioner - Vibrant Naturals

 

Just nu:

Garneir Fructis Strenghtening Conditioner– Nordic Hair Care Pure Volume

TRESemme’ Conditioner - Vibrant Naturals 

Använder också en svinborste som jag kammar håret med, använder nästan inte alls min gamla plastborste endast när jag ska sätta upp håret och kamma ut stora tover. Jag ska köpa en träkam snarast!

Balsammetoden | |
Upp